tisdag 20 april 2010

Jag var ute på promenad efter skolan när jag hade kommit hem.
Såg att de var två får på rymmen så gick upp till stallet men ingen där så jag tänkte att jag går hem då.
När jag kom fåren närmare (de var på höger sida och jag sku gå på vägen som var ca 20-40 meter ifrån dem) så upptäckte fåren mig, så de började springa emot mig :O
Jag är en sån person att jag vill helst veta om djur e snälla innan jag kan känna mig lugn så fick halvpanik och började springa där ifrån med de två skenade fåren efter mig..
Lydias hus var närmast så sprang dit för att se om det var någon hemma vilket det inte var så stod på deras trapp och ringde i panik till Frida xD
jag frågade henne om hon visste om fåren brukar vara lösa och såå och ifall de var snälla (a)

Jag fick en bekräftelse att de var snälla så jag sansade mig och smög mig iväg ifrån Lydias trapp.

Visst är det fint med lösa djur men jag tycker de ändå är rätt skrämmande.. Man vet ju aldrig ifall de sku vart ilskna och stångat mig eller så xD


Här är ialla fall tre bilder som jag tog på fåren innan de började jaga mig..


1 kommentar:

  1. Hihi ja det är inte alltid lätt att veta med djur.. =)

    Kram och ha en härlig helg gumman! =)
    Sanna

    SvaraRadera