måndag 19 april 2010

Unnade mig ett nytt objektiv idag :)
Ett Nikkor 50mm 1.8
Här kommer lite bilder som jag tog med de nya objektivet. Inte så många precis men jag ska göra lite läxor.


En bild på ett par krokusar. Här är de 50 mm såklart för de är ett fast objektiv jag köpt ^^

Men för att ni ska förstå lite hur bra skärpa objektivet har så beskar jag bilden utan att ändra något. såhär blev den då :)
Här är de också en bild på blåsippor som jag tog med det nya objektivet :)

Nån röd buska med taggar som jag tog kort på ^^ skärpedjup :D Taggarna från busken ^^
Min syster villa vara med på bild :)


Aja men nu ska jag ringa han jag köpte datan ifrån och se om han kan fixa en laptop laddar sladd till min laptop.. sedan ska jag ordna med en bild ide ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar