onsdag 23 juni 2010

Dagen före dagen före midsommarafton

Idag har jag vart till tandläkaren. Hon vet att jag är skakis bara att vara där så hon fixade hålet så fort hon kunde. Kanske lite väl fort eftersom hon borrade/slipade i min kind och de började stormblöda ^^

Efter tandläkar besöket åkte jag hem. Väntade hemma en stund för att sedan åka till Lina och hjälpa henne med en present till min bror som har fyllt 30 år. Men han har fest på midsommardagen, efter stångresning och såå ^^


När jag väl hade kommit till Lina så blev de inte såå mycket pyssel med presenten. Men vi gick på en promenad med Oliwer och jag tog lite bilder. Blev bara nöjd med ett få antal men här är två bilder ifrån promenaden.




Efter jag vart hos Lina så måsta jag fara på jobb. Jobbade från 17.00-23.00. Solnedgång från terrassen på havsvidden.



Hoppas ni haft en trevlig dag så uppdaterar jag här snart igen med lite bilder och text :)
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar