onsdag 30 juni 2010

städa = krafsa ner allt i sopsäckar

Ojojoj, nu har jag stressigt ^^

Har lovat farsan att ha städat rum innan jag drar till Kevin (drar imorgon).
Just nu är de kanske lite halvkaos här hemma hos mig.
Ska städa rummet på några minuter, försöker packa väskan och drar även snart på jobb ^^

Men jag vet att mitt rum kommer vara städat tills jag drar :)

OCH nu VET jag att ni som läser tänker "Men varför låter du de bli så stökigt?" eller "Aina är en sån där'n tjej som inte kan hålla ordning och reda". Men det KAN JAG VISST!

Men just här hemma är allt så.. bläää så man orkar int försöka hålla de fint för de ser ändå ut like hell. Men jag håller det faktiskt städat på jobbet så ingen kan säga att jag int kan städa :)

Men nu ska jag fortsätta städa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar