lördag 12 juni 2010

Packåsna eller människa?

För en stund sedan kände jag mig som en riktig packåsna.

Jag har haft bilen full med grejjer sen måndags då jag hjälpte mamms med att plocka ur sis och mina grejjer ur hennes lägenhet. Så har haft 2 sopsäckar, 4 lådor och en annan stor påse med grejjer i bilen, den har vart FULL!


Men nu har jag äntligen burit upp grejjerna från bilen, till våran övervåning som har.. hmm.. exakt *spinger och räknar* 16 trappsteg ^^ inte så mycket...

MEN att springa upp med tunga grejjer och en halvpajjad axel och sedan ner igen efter mer grejjer blir man svettig utan :O


Nu som tur har jag alla grejjer ute ur bilen (förutom lite skolböcker som jag fixar med en annan dag) och en sopsäck med lite "gott och blandat" i som jag ska gå igenom strax :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar