onsdag 9 juni 2010

smått och gott

Ojoj, tiden går fort. Jag har konstaterat att jag snart är 18½ år gammal. Att sommarlovet snart tar slut. Och att jag ännu inte har simmar detta år i sjön.

Det som har hänt den senaste tiden är att jag har fått sommarlov :) Gick ut Ålands yrkesskola på sätt och vis :) Nästa termin bär de av till Ålands resturangskola för att gå där mina 2 sista år :)

Sedan har jag hjält mamms att röjja i hennes före detta lägenhet. Hon ska flytta därifrån och jag och sis har röjjt och städat i vårat rum.

Jag har fått ett nytt intresse av att laga smyckeshalsband. Cupcakes och annat sött som blir till lera :) Här under är de några saker jag gjort idag ^^



Imorgon ska jag till havsvidden för att jobba. Ska jobba denna torsdag, fredag och lördag. Sedan hoppas jag på att Anders kocken har gjort ett schema till sommaren så jag vet hur jag ska jobba. I Juli blir de att åka på Kevins mammas bröllop. Så måste boka bussen snart :) Sis ska troligtvis jobba istället för mig.

1 kommentar:

  1. ja, usch va "gammal" du är...njut av ledigheten nu..du hinner me massor...

    SvaraRadera