fredag 29 juli 2011

25 Juli 2011

Dagens klantighet - glas i foten


Såhär gick de till..
Jag tänkte lyxa till de med lite tacos på Måndags kvällen för att jag var riktigt sugen på de.
Jag köpte mig ingredienser +en burk med ost gegga som man kan ha till tacosen för att lyxa till de, geggan var i en glasburk och när jag kom hem sku jag plocka in sakerna i kylspåket (hade diskat innan jag for så de var lite blött på golvet) så jag tappar burken och halkar i de våta och kliver rätt ner i geggan som är utspritt över golvet tillsammans med en massa glas..
Sen började de blöda som bara den ur foten (jag höll på att steka köttfärs så måsta gå och stänga av plattan och de droppa blod här och där..)
Sen halta jag iväg till badrummet och la mig i högläge och ringde till L som skickade hit brorsan så han tyckte att de int va så farligt så jag skicka hem han igen..
Sen sköljde jag foten och låg på golvet ett tag (jag är extremt känslig för blod så de flimmrade för ögonen) sen sköljde jag lite till och pillade bort glasbitarna som var i foten.
Efter ett tag dök L upp och hon hjälpte mig med att städa upp medans jag höll i minsta brorsonen. Hon var riktigt snäll.
Tack igen :) <3

Nu ser foten bra ut :) De blev bara två mindre skärsår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar