fredag 29 juli 2011

Unna sig själv något litet ibland

Idag köpte jag en undervattenskamera.
Vissa kanske tycker de är onödigt för jag har redan två kameror men den lilla är typ förstörd och välanvänd och systemkameran kan man int ha i vatten ^^

Jag har lovat mig själv att jag ska bli bra i skolan, så kameran är en påminnelse att jag förtjänar den och att jag kan få bra betyg i "skrivämnena" .

Här är lite testbilder jag tagit med kameran..


Detta är en vinge från en geting..

Här är getingens "ansikte", int riktigt söter.
Här är den i "full" storlek

Gick ut till brorsonens pool och testade kameran där i.
Ojoj, så snygg man blev underifrån..


Såhär ser den mer eller mindre ut :D Om man har på ett läge i kameran så lyser de lampor :)



sådär, ni lär se mer bilder från mig med kameran.
Men men, nu ska jag till rock off med L och glo där ^^ Vi går int in men de gör inget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar