fredag 29 juli 2011

okända datum

Jag kommer inte ihåg dessa datumar, men en dag i veckan var L och jag ut i skogen för att leta svamp. Efter nån timmes gång och ingen ätlig svamp i påsen gav vi opp.

Jag plockade smultron på strå och åt dem.


Sen fotade jag lite samtidigt.

L plockade blåbär.
Rolig kväll trots int en ända ätbar svamp i siktet.


_______________________________________________

En dag var jag dessutom och hälsa på sis och hennes kille i godby. Hon och jag var sjukt rastlösa så vi åkte på loppis och hitade LP skivor som vi gjorde skålar av. (Doppa i kokande vatten och forma = super enkelt)
De bjöd på grillad mat och sen åkte vi till deras kompis och spelade worms på bigga skärm. De va sköjj.


Idas och min skål.


Tack för en trevlig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar