lördag 2 juli 2011

Har man semester så har man.

Idag är de lördag.
Åkte upp till Borlänge igår, de var sjukt mycke folk på tåget, behövde bara byta plats en gång då jag satt på en annans plats.
Nu lånar jag Alexanders dator, typ ett tangentbord som syrran sku kalla för.. "jävla högljuda tangentbord". Eller hon sku int kalla datan så, men varje gång jag skriver på ett sånt tangentbord får man flachbacks ifrån när jag hade en stor dumburk hos farsan och satt på kvällarna och försökte knappra så tyst man kunde för att ingen sku vakna, DOCK misslyckades man med de.. Aja, sådär lite onödig fakta som ingen kommer att fatta, men men.
Åter till de andra, eller jag måste avvika lite igen..
Jag är asbra på att inte kunna förklara en sak, jag börjar alltid berätta om en annan sak som "tillhör saken som jag förklarar på" men de fattar bara jag men ialla fall..
*Snor ett nachos chips av A och knaprar på de..* MUMS :D
Nu sätter A igång ett nytt avsnitt av hus som han har börja sagt ^^
Jag skulle vilja säga House, eller de gör jag och jag rättar han alltid eftersom de låter fel med hus xD
SOM SAGT jag har lätt för att babbla om annat.
DETTA
ger mig nya flachbacks från skoltiden då en i parallelklassen rökte men hade astma och klagade på att de var så mycke parfym i ena skolhallen och så öppnade jag min lilla men just då stora mun för att "klaga" på att om hon har astma kanske hon inte ska röka och därför ska hon inte klaga på att de är mycke parfym i hallen xD Alla var som frågetecken, jag mer eller mindre asgarvade för jag hade en poäng med de hela men under en stund så kunde jag inte förklara poängen :D

Nu "klagar" A på att "jävlar vad du skriver" så jag ska vällan sno hans sköna fotölj och glo på lite "hus".

Ni får ha en bra helg, måsta bara skriva av mig lite, därför allt babbel om inget och allting på samma gång.

1 kommentar: