fredag 7 oktober 2011

444, djävulens nummer? NIXPIX

Idag fyller min blogg 444 inlägg. Eller egentligen är de 445 blogg inlägg men vi säger 444 för de låter bättre :D
Jag har städat hemma, dock har de inte blivit riktigt klart än, men de är fint på måndag kväll runt 22.00 taget sku jag tro.. Så vill nån komma på fika på tisdagen efter 17.00 så är de bara att komma ^^ Jag bjuder på gofika :) Inte de sakerna som är i tv reklamen "gofika" för de ser inge gott ut.. :/ Men men.. i alla fall xD ni som har mitt nummet kan ju skicka ett sms vettja och komma ändå (eller ett trevligt mail på fb) ^^ xD

___________________________

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att klockan ska slå lite 18.00 så jag kan åka till hamnen i Mariehamn och hämta André där ifrån ^^ skojjsigt :)
har fördrivit tiden sen 13.00 (då vi sluta skolan) med att spela fb spel.. JIPPI? nejnej, mina händer är kallare än istappar ^^ men tror jag ska så småningom börja dra mig mot hamnen :D
måst röjja i bilen och såna grejjer med.. xD


imorgon har min gudfar kalas, han har fyllig 60 år. HIPPHIPPHURRA på han :)

Ha en bra helg, hejjs ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar