fredag 28 oktober 2011

Ank och kaninvakt i 4 veckor framåt

Min fb granne Grace och hennes familj ska åka bort på långsemester.
Så eftersom hon bad mig att mata kaninerna och fåglarna medan de är borta så gör jag såklart det.
Jag var nyss dit på en liten titt på hur och vad som skall göras och de kommer gå fin fint.
Som tack får jag såklart en liten slant och sedan fick jag lite "mat" som kommer gå ur datum innan de kommer hem.

Jag fick ett START fling paket.
Jag fick totalt 900 g philadelphia ost.
Jag fick totalt 500 g mascarpone ost.
och jag fick en ask med SkyFlaKes CRACKERS kexs.. Nå filippinska "bantnings" kex som man kan äta till fixa istället för en bulle.. Första kexet var TORRT men sedan de andra kexet älskade man dem. så dom kommer nog gå åt ^^


Så på tisdag ska jag dit och mata ankorna och kaninerna ^^

Nu vila under filt eftersom jag har fått stegring igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar