tisdag 11 oktober 2011

Min bil fyller år idag..

Börjar med och gratta min bil som för tillfället lever fast den har gått mer än 250 000 km på sina år, idag är den sådär 17/18 år.. ^^ men ska samla pengar och köpa en ny bil inom en snar framtid..


Hade matlagningsprov idag och de blev denna menyn:

räksoppa med örtbröd

<><><><>
örtfyllda kycklingrullader med savoykål, äppel och klyftpotatis
><><><><
Chokladfondant med hemlagadvaniljglass


På bilden är förrätten längst till höger och varmrätten i mitten och efterrätten till vänster..

Sådär blev det att se ut, fick lite minus här och där och lite plus här och där, så de gick hyffsat bra tyckte jag. Jag blev nöjd med de jag fick fram på tallrikarna.
De jag mest var nervös för var chokladfondanten.. Brorsan kallar dem gummibollar.. Hm... Men men, hade ett bra recept förra året men detta året hittade jag inte de.. Såå så kan de va..
De vita bollarna föreställer glass..
Aja, fick 4- så jag är nöjd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar