måndag 11 oktober 2010

Promenad dag I

Idag var de skola. Den var okey.
Sen kom jag hem och då blev jag bjuden på mat av mamma. Det var gott.
Sen åkte jag hem och gick på en promenad och tog dessa bilder som är nedan.

Och när jag kom hem försökte jag boka bussbiljett till jönköpingbussen för jag åker dit på torsdag. Men de gick inte så jag ringde kundtjänsten på Swebus och de var inte så kloka där.
Jag tror de pågår diskriminering på deras hemsida.. För danskar, norskar och svenskar kan boka buss men inte finnar.. De är dumt. Som tur har jag världens snällaste kusin som bokade biljett till mig. Tusen tack till Carro.

Här är lite bilder ifrån min promenad. Nu ska jag sova. God natt.






2 kommentarer:

  1. tur att kussen bor i sverige..

    SvaraRadera
  2. Underbara foton gumman! <3

    Vore ju helsjukt om så är fallet..hmm..tur att du fick hjälp att boka biljett ändå i alla fall.. =)

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera