tisdag 26 oktober 2010

Väntan

De är en glad Aina som skriver, inte bara "må bra Aina" utan glad i hela kroppen.
Men varför är jag så här glad som jag är då? ^^

Jo, för en stund sedan gick jag till postlådan och glodde i den, först tyckte jag att de inte var någon post där.. MEN när jag böjde mig mer fram så såg jag ett kuvert och de var inte till mig.. *suck* tänkte jag.. Men så lutade jag mig lite till fram och de var något som satt fast i väggen på postlådan, lossade den och såg att de var en skojjsig lapp.

En glad Aina med en lapp

Och här är den magiska lappen. Jag har mitt efterlängtande paket på posten som är ifrån Sanna :) Humm, undrar hur länge den lappen legat i postlådan ^^
Men imorgon blir de att åka och hämta ut mitt paket.

Bara för att jag är på flummhumör och allt i skolan har vart mega flumm så får nu en flummbild nu.

Japp, jag e lite småknäpp av mig.

Kramar Aina

2 kommentarer:

  1. Hihi hoppas du blir nöjd med innehållet gumman! La i lite extra då du fått vänta såååå länge! =)

    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. spännande med paket:)

    SvaraRadera