lördag 9 oktober 2010

Pysseldag nr II

Idag har jag också pysslat. Idag fixade jag till min lilla "bänk" i köket så de är fler sittplatsen nu. Eftersom jag bara har en liten pall så finns de inte så mycke platser om nån skulle få lust att hälsa på.
Före

Efter :D
Hade köpt tyg och tog sånt där man lägger under plarcketgolv och trixade ihop ett sittunderlag.

Efter igen.
Tyckte de var så tomt så sydde en kudde av de överblivna ap-gardintyget så kudden reflekterar till gerdinerna ^^

En närmare till på kudden. Återanvände en annan kuddes fyllning.


Sådär, nu har jag pysslat lite idag också. Nu ska jag gå och pyssla yttligare lite till, se på nån film också och äta lite frukt. Funderar på att elda lite och få bort den råa känslan i luften och sedan grilla äpplen på glöden :)

1 kommentar:

  1. snyggt jobbat..nu börjar de bli din design i stugan..kanske jag kan komma o sitta nu

    SvaraRadera