fredag 8 oktober 2010

Pysselsugen

Idag har jag vart riktigt pysselsugen hela dagen :)

Skoldagen började 09.00 och sen hade vi 3 timmar kost och hälsa som vi typ snackade bort och sedan hade vi lunch och så slutade vi 12.00.

Efter skolan åkte jag och sis till tillfället och glodde där och jag handlade bla tvättsvampar till disken. ^^

Ikväll har jag lagat mat till mamms och så, var lite social där.

Och nu är jag hemma och har vart de rätt länge. håller på att PYSSLA :D Gör de lite mer hemtrevligt här hos mig och lite mer Aina. :)

Före
(köksfönstret)


EFTER :D
Mitt ap-tyg som jag sydde ap-köksgardiner av är klara. Så här blev de att se ut :)

före
(ett "innerföråd" som är precis när man kommer upp från trappen)

EFTER :D
(Sydde dit en "gardin" och satte upp det med tillfälliga "hängen")

De är var jag har gjort hittills. Om jag vet rätt så kommer de bli lite mer småpyssel under kvällen. Men de visar jag en annan dag :)

2 kommentarer:

  1. Fint!
    Och vilken otroligt läcker tavla du hade på väggen på första bilden. Påminner om den jag fick när jag fyllde år. :)
    Och kul att du bloggar, ska försöka läsa den. Om jag får vill säga ... ;)

    SvaraRadera
  2. Bara älskar aptyget i din köksgardin! Och det blev bra mycket finare med ett hänge framför inneförrådet.. =)

    Ha en toppenhelg gumman!

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera