fredag 10 september 2010

Dirty svampbob fyrkant


Idag var jag i skolan. Fick ut vårat "fiskprov" och jag är besviken på mig själv för att jag inte övade, skärpning AiNA. Men jag fick en 3:a så kan ju vara nöjd men till nästa gång ska jag plugga.

Efter skolan så gick jag på stan ett tag och sedan åkte jag hem, kollade i repris på idol på tv4play och sedan åkte jag iväg till morsan och käkade mat där och hade de trevligt.


Ikväll har jag kollat oljan i bilen och kom på att jag måste fylla på bilen med olja.
Sedan har jag också gjort svampbob fyrkant till ett halsbandshänge. Fick olja på fingrarna så den gula leran blev dirty. Så nån dag ska jag ta han och ha han runt halsen i skolan ^^

Jag använder fimo/cenitlera och granderna på ugnen är 130 och inne i ca 15-30 minuter.


SVAMPBOB FYRKANT

Tack och godnatt för idag, nu ska jag höjja mysfaktorn och gå och glo på en film, sätta på mina dyntossor och lägga mig under en filt i soffan ^^

NattiNatt kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar