torsdag 23 september 2010

Sverige imorgon

Halojj.

Idag har dagen varit mer av en jobbig dag. Inte för att vi haft så jobbit i skolan men bara tanken av idag har varit jobbig.
Vi har stått i köket hela dagen (nästan).
Johanna och jag stod och stekte plättar (för er svenskar kallar ni det pannkaka men för oss Ålänningar (vissa) så är plättar både stora och små.)
Vi stekte nog över 200 plättar tillsammans, så just nu sitter jag med ett riktigt fettigt hår till hår som luktar stek os.

Från 16:30-21.20 så jobbade jag på övningsrestaurangen Hjorten för att kompensera timmar jag missat den dagen när jag försov mig hela dan.

Börje Björklund tyckte att de märktes att jag är släkt på han för jag var så duktig ^^

NU har klockan har blivit sent på natten. Den är alltså 00:27 och jag är inte ett dugg trött.Jag skriver klart min svenska uppsats om "hur bilder i samhället har påverkat våran självuppfattning" och jag har skrivir 473 ord av minimum 500 ord. Snart klar.

IMORGON drar jag till sverige till en kompis ^^ stannar där resten av helgen. så till er andra. Ha en bra helg :)

1 kommentar:

  1. så nu är du en "plättfia" då..haaa..klart att du är duktig eftersom du är släkt med Börje..hoppas uppsatsen blev bra tillslut..koppla av nu i helgen..kram

    SvaraRadera