söndag 19 september 2010

Varning för fötter

De var ett tag sedan jag skrev här nu och jag kan inte skylla på någonting varför jag inte har skrivit. Men jag har inte helt enkelt orkat eller velat.

Den här veckan som har varit har vart som alla andra veckor i princip. Fast denna vecka så har jag haft dubbelt så ont i min Hallux Valgus knöl än de tidigare veckorna. Tänk er att ha tusen spikar i foten om man går lite längre. Dessutom har jag inte bara ont nör jag går lite längre, utan jag kan också ha ont bara sådär..
Men jag ska gå till skolhälsovårdaren denna vecka och se va hon/han säger.


Här är en bild på min Hallux Valgus knöl (höger foten). Som tur är den inte så sne, men den ställer ändå till med större problem.


Nu ska jag krypa upp i soffan, ta på mina monstertofflor och glo på nån trevlig film :D :)

1 kommentar:

  1. usch, de där ser inte alls bra ut. Du måst ju ha jätteont. Hoppas du träffar skkolhälsovårdaren, för så där kan du inte ha de.

    SvaraRadera