onsdag 22 september 2010

Ett varmt hus och ett leende på läpparna

De är inte varje dag man går och lägger sig med ett leende på läpparna och slipper frysa när man ska sova. Visseligen kan jag elda och få varmt men jag sover iof bättre när det är svalt inomhus. MEN ikväll bykte jag en maskin tvätt, och för att slippa vänta 2-3 dagar på att de sku torka så eldade jag lite ikväll så NU är tvätten torr! Helt otroligt snabbt gick det.

Ikväll har jag skrivit på min svenska uppsats och jag är helt slutkörd i huvudet.
Borde dessutom läsa i boken "Sten för Sten" Men DOCK är jag så otroligt trött så jag kommer inte orka läsa något eller göra något mer ikväll. Så tänker tänka på mig själv och sova för imorgon jobbar jag in timmar på kvällen så är i skolan hela dagen och lite till.. Får se hur de går.. *Håller tummarna*

Nu blir de sängen. Natti natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar