torsdag 16 september 2010

Här händer grejjer

Halojj till er som läser ^^

Detta vet ni inte ännu, men nu får ni veta på det.


Jag tog mig friheten att färga mitt hår igen. Denna gången behövdes det verkligen. De blev en möörk röd färg. Jag blev nöjd. Kanske nästa gång om några månader så får ni vara med och påverka mitt hår färgs val. Min syster villa att jag skulle välja brun färg till håret men jag var ingen sugen på brun färg. Men vem vet, kanske till nästa gång ^^

Här ovan är lite bilder som jag tog före, under och efter ^^ Tidsfördriv på hög nivå ^^


Sedan har min gamla mobil gett opp nästan helt och hållet.
Så IDAG tog jag mig tid till att åka till elgiganten efter skolan med sis. Vi kollade på alla mobiler som fanns och denna föll mig i smaken. Inte överdrivet dyr, snygg design + det går att RINGA och MESSA med den som jag anser är det viktigaste.
För mig spelar det ingen roll om den har kamera för jag har ju ändå SYSTEMKAMERA ^^

MEN lite kräsen är jag på designen. Ville inte ha en "skjuta upp" mobil och ingen "uppfällbar" telefon heller.

De blev en Nokia 2690 :) Denna som är på bilden ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar