tisdag 7 september 2010

Kort sammanfattning av en dag

Tjoho.

Idag försov jag mig, dum som jag va så åkte jag aldrig till skolan i alla fall. Ska tänka på de nästa gång. Inte för att de ska bli nån nästa gång, men i alla fall ^^

Min dag sammanfattar jag med dessa bilder.

Min dumma mobil jag har ritar, den stängde av sig inatt fast den var full laddad. Så de blir att köpa ny mobil så småningom.

Sedan var jag till farsan och hämtade lite kläder. Fotade även lite där och hittade denna charmiga kapsyl öppnare som jag tog.

Sedan har jag pysslat lite med att göra tändgrejjor till vedspisen.

Vid 16.00 tiden åkte jag till morsan. Där väntade några firrar som skulle fileas och byxas. Sedan åt jag där också.

Jag fotade i ateljén.



Nu sitter jag hemma. Ska plugga på matte och fiskprov. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar