måndag 27 september 2010

Spring i fingrarna

Tjo bloggen :)
Idag har jag inte bara kryp i fingrarna efter pyssel utan jag har SPRING i fingrarna :D
Vart och hämtat mina tyger ifrån Runa idag, så härliga tyger och nu kan jag börja göra de personligt här hemma :D :) Mysigt värre :)


Är glader :) Lite "glada" egobilder för de ^^

Detta äppeltyg ska vara i sovrummet på en skiva täckt med skummgummi ovanför huvudet så de inte slits så mycket på tapeten när man sover :)


Denna FETT söta aptyget kommer bli min köksgardin :D

Dessutom för att matcha lite i köket så blir det denna ljusrosa och prickiga vaxduken på bordet. :)



För att piffa upp det i min blivande svarta soffa så köpte jag dessutom detta tyget som kommer bli dynvar till kuddarna jag köpt till soffan ^^ Ska dessutom klä om min soffa i svart.

______

För övrigt var jag till Tobbe i helgen och slappade där ^^ Sku tatt en massa bilder men de var "trist" väder så vi stannade inne och glodde film och spelade Wii :D

Här är några bilder ifrån färgan ^^




Min helg har vart bra, hoppas eran helg också vart lika bra :) Kramar

3 kommentarer:

  1. Oj oj fina tyger från stoff o stil! Kommer bli superfint hemma hos dig tror jag.. =)

    Har ett litet paket som ligger här och väntar på att jag skall få råd att skicka det..ursäkta att du får vänta så himla länge.. =/

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. SV: Oj jag brukar köpa en hel del tyger där själv och mönster.. =)

    Bra då slipper jag ha dåligt samvete för att det dröjer.. =)

    Hoppas du får en toppenvecka gumman!

    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  3. fina o glada tyger, särskilt aptyget, du kommer att stå med ett leende på läpparna när du jobbar i köket

    SvaraRadera