måndag 16 augusti 2010

bättre sent än aldrig

Jag lovade ju er bilder frånb när jag var hos kussen och hennes pojkar. Här kommer de lite bilder i blandad ordning ^^


En tårta som jag lagade till Viktor fyllde 5 år på måndagen.
Jag hann aldrig smaka den men vad jag hörde var den god ^^




Eldfesten

fyverkeri på eldfesten
samma här
mer fyverkerier
fyverkerier

eldfest simmarna simmade med facklor
fint "ljusspel"



Bakning med Carro och Viktor
Son och mor
Viktor visade stolt upp sina finfina kock kläder :D


Sådär, är var lite bilder ifrån den helgen jag var till sverige.

2 kommentarer:

  1. Läcker tårta! Och underbara bilder som vanligt! =)

    Det är ju bara sååå himla kul att fynda! =) hihi..

    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Kan du vara snäll och skicka bilden på tårtan till mig. Jag har för mig att jag knäppte kort på den, men de finns inga bilder på kameran. Konstigt! Kram Caroline

    SvaraRadera