måndag 16 augusti 2010

före och efter

I Onsdags förra veckan städade jag mina hyllor i mitt lilla kök, jag var ju till min kusin Caroline förra veckans helg (den 7-9 aug) och handlade på IKEA en av dagarna. Så i onsdags fixade jag upp mina nya saker på hyllorna.

Före

Efter


Inte nog med det. Jag kände att jag behövde fixa mitt lilla kök lite fint och mer personligt så nu har jag gjort det med ^^ Så här blev det.

Före

Efter

Här är också tre bilder på som visar min förvaring i mitt kök. Inte de mesta så därför måste man veta var man vill ha allting. De fattas en bild, på den bilden skulle de visa 5 lådor, men jag kände att ni vet hur lådor ser ut. I de lådorna har jag ialla fall bestick och sådana saker ^^

Min "krydd" hylla och förvaring.

Min "grivdisk" står i detta skåpet ^^

Och här i har jag mitt porslin.

sådär, nu har jag de fin fint i mitt lilla kök. Nästa projekt är nog stora-rummet.

1 kommentar:

  1. Ser ut som det börjar bli ordning på torpet..och jag ser att mina små presenter har funnit sig till rätta.. =) hihi..

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera