torsdag 5 augusti 2010

dokumenterad dag

Halojj bloggen. Eller de är kanske till er mina läsare jag ska säga hej. Spelar roll. Hej :)

Idag har jag dokumenterat min dag i lite bilder. Fick sådan lust att ta en massa bilder. Så de gjorde jag.

Tyvärr blev bilderna "tvärtom" här på bloggen. Så ni får kolla på min dag baklänges. För min dag börjar med de bilder som är underst. Förstår ni? ^^

Ialla fall. Här kommer bilder från jobbet, loppis, fritid.



Vi har en "Roadkill Table" på jobbet. De innebär om man kör på något djur till/från jobbet så måste man skriva ner det där. Jag har mosat en mårdhund och en orm.

Jag tog med kameran till jobbet idag. Fotade när Paul (uttalas Pål) lade för förrätterna till en större grupp.

Krydda livet med kärlek.
Vissa på jobbet röker. INTE jag. Men jag följer ändå med ut för att ta "frisk" luft och slappa från stående på jobbet.

Jag tycker nog att focaccia brödet är världens goaste. Måste testa att göra de hemma nån dag :)


Jag var även till min faster loppis idag. Faster på bild.

DETTA fyndade jag :) En engelsk te plåtburk och ett engelskt mått, matsked, tesked och kryddmått. Jag blev kär :) De kommer komma till användning.


Faster Runa på bild

Såg även denna engelska handbok, tyckte den var för läcker. Villa ha den.

Koppar på loppis ^^

Saker över allt

udda koppar fanns det med ^^

En liten trädam stod på en hylla själv. Jag tog kort på henne ^^


Det var fler på loppisen.

i början av dagen tog jag kort på fjärilar.





Olika fjärilar ^^

Så har min dag sätt ut.

I helgen drar jag till Caroline som jag skrev i något inlägg sedan ^^
Bilder kommer senare :) Nu ska jag sussa. Natti ^^

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder. Skitsnygga rent utsagt. Kram

    SvaraRadera
  2. Skulle ha varit toppenkul att gå på loppis med dig..sååå mycket fint det verkar finnas där.. =)

    Ja jag håller med Caroline..du är en otroligt duktig fotograf!!! <3

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  3. SV: Var så lite så gumman! <3

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  4. Men gumman! Nu är det väl på tiden att du bloggar lite igen =) hehe..

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera