tisdag 3 augusti 2010

Mina sista dagar är planerade.

Mina sista sommarlovs dagar är planerade.
De är lika sorgligt som de låter :D

Jag har haft fullt upp den sista tiden. Därför har de blivit så lite bloggande ^^


Så här ser mina sista dagar ut på sommarlovet:


4 Aug: Jobba
5 Aug: Jobba
6 Aug: Ledig (Ska köra lite bil med Lina, jag ska vänja mig vid GPS:en) ^^
7 Aug: Drar SJÄLV till Line och pojkarna ^^
8 Aug: Är hos Line och pojkarna. Denna dagen blir de vällan IKEA också ^^
9 Aug: Åker hem med sista färjan
10 Aug: Jobba
11 Aug: Ledig
12 Aug: Ledig
13 Aug: Ledig
14 Aug: Jobba
15 Aug: Jobba
16 Aug: Skolan börjar ^^

Men De kanske låter tråkigt "de sista dagarna är planerade". Men det kommer hända mycket kul innan skolan börjar. Dessutom. De finns fler sommarlov :D

Dessutom kommer de snart lite bilder på vad jag har fixat här hemma hos mig :)

1 kommentar:

  1. Tack gogumman! Jag hoppas det blir bra.. =)

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera