lördag 21 augusti 2010

De är roligt och kolla på när andra arbetar

Idag tänkte jag ha min sovmorgon.
En av de där dagarna man sover bort halva dagen. Men som tur blev de ingen sådan dag.
Jag vaknade relativt tidigt. Lagade en ordentlig frulle och tvättade tvätt, bäddat om sängen (eller ialla fall slitit ur mina smutts sängkläder bäddar ikväll).
Men de jag har fokuserat på idag är klippa gräs vid min trappa så de ser lite mer hemtrevlig ut.
Så här såg de ut före (jag har bara gjort en sida hittills)

Före.
Denna, världens charmigaste "häggsax" som har vart farfars jag saknar dig farfar klippte jag med och sen krattade jag bort gräs också. Observera att jag fick hjälp av Lina ^^ Annars sku jag förmodligen int ha fått de så fint som jag fick :D Så tack till Lina :)

Efter ett tags slitade (de var inga så jobbigt som jag hade trott) så fick vi fram lite saker ^^ De finns dock en jordhög där i mitten av bilden (den är under de gröna växterna som är maskrosor) Jag har bara fixat till på ena sidan av trappan men om de är fint väder och om jag har samma fixa och donar lust kvar så börjar jag på andra sidan med ^^

Nu blir de sussa. hejjs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar