söndag 15 augusti 2010

Long time ago

Idag är det söndag.
Idag var de länge sedan jag skrev här.
Idag är de sista dagen av detta årets sommarlov.
Idag är de även första gånger på hela sommaren som jag slutade före 21.00.

Så nu hade vi det avklarat ^^

De var loong time ago sen jag skrev här. Så nu skriver jag här ^^

Idag har jag jobbat. De är inte så ovanligt eftersom jag har jobbat 6 dagar denna vecka ^^

Idag har jag även vart till min fasters loppis och fyndat lite. Jag har nämligen ett riktigt tjusigt och sött "salt och pepparkar" men saken var den att de fattades ploppar i botten :O Så jag kilade över till henne, som tur hade hon öppet och så fick jag två vinkorkar av henne som jag sedan formade till ploppar ^^





När jag sedan var på loppisen fick jag också dessa små tjusiga tändsticksaskarna. De är orginal och riktigt gamla.
Denna asken såg jag också, vi blev nyfikna vad det låg i den och när vi öppnade så upptäckte vi säkerhets nålar. Eftersom jag inte äger sådana fick jag den asken med.


Så här ser mina tjusiga salt och pepparkar ut. I love it :D

1 kommentar:

  1. Himmel vilka underbara salt och pepparkar!! Förstår att du gillar dom! =)

    Ser fram emot att få din nya adress <3
    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera